דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מי שמרעיל את עצמו במחשבות קשות, מרירות ונקמניות - יוצר לעצמו מחלות 

מאת    [ 20/07/2008 ]

מילים במאמר: 397   [ נצפה 2556 פעמים ]

עשו לכם עוול?



גנבו לי. לקחו לי. פגעו בי. לא כיבדו אותי. זלזלו בי. לא פרגנו לי. ניצלו אותי. הכאיבו לי. לא אוהבים אותי. מזניחים אותי. מפלים אותי לרעה. שונאים אותי - האם אתם עסוקים במחשבות כאלה במהלך היום יום שלכם? אם כן - מצבכם לא טוב, אולי אף מסוכן.



דעו לכם שעצם העיסוק בחשיבה שלילית, נקמנית, רעילה ומרירה - בלי שום קשר לשאלה האם אתם צודקים או טועים בקשר לכך - הוא הגורם לכם לחלות במחלות נפשיות וגופניות. עיסוק מרעיל מחליש את גופכם, את נפשכם ואת כל הטוב והחיובי שקיים בכם. הוא מסיט אתכם מהחיובי וגורם לכם לבזבז את זמנכם ברחמים עצמיים, בנקמה, בעשיית חשבון ובקטנוניות.



האם אתם כועסים ומרירים?



אל תהיו כעוסים ומרירים על אף אדם בעולם - אפילו אם יש לכם את כל ההצדקה לכך. זכרו היטב, הרבה אנשים יפגעו בכם ויעשו לכם עוול במהלך חייכם - אז מה? אל תניחו להם להרוס לכם את האמונה, להסיט אתכם מהאופטימיות שלכם, לקחת מכם את ההנאה ולגזול מכם את היופי של החיים שלכם.



אנשים כעוסים ומרירים מפתחים בגופם מחלות - כי הם עסוקים באנרגיות שליליות. לכן, מי שרוצה להיות בריא -שלא יתעסק בחשבונות ובכעס על אנשים אחרים אלא בדברים החיוביים של החיים שלו. שלא יצפה מאנשים אחרים לנהוג לפי מידת הצדק והדין אלא שיהיה טוב לעצמו. שלא יצפה לאוטופיה מושלמת ולאידיאלים נוקשים בעולם של אנשים בעלי פגמים וחסרונות אנושיים.



טהרו את עצמכם - למען בריאותכם



זה בכלל לא משנה אם אתם צודקים או טועים בכעס שלכם. זה בכלל לא משנה אם אתם בצד הנכון או בצד המוטעה. זה בכלל לא משנה אם אתם בצד הקורבן או בצד השולט. מה שקובע הוא דבר אחד בלבד - האם אתם עסוקים בהרעלה עצמית או לא? האם המחשבות שלכם הם נקיות והרמוניות או כאוטיות והרסניות? האם אתם מניחים לכאב ולחשבונות או נצמדים אליהם בכוח שנים על גבי שנים? האם אתם לוקחים הכול ללב ופוגעים בעצמכם או שאתם לומדים להניח לעבר ולכעס להמשיך קדימה?



אל תגשימו את המשפט "צדיק ורע לו - רשע וטוב לו". אל תנסו להיות הצדיקים של כל העולם. אל תדרשו שהעולם יהיה עולם של צדק טהור. במקום זאת - חפשו את הטוב שבכם והיצמדו אליו. חפשו את החשיבה הנקייה שלכם - והיצמדו אליה. הפסיקו לבקר ולהתחשבן עם כל העולם - רק כך עולמכם יהפוך לעולם מקסים, יפה ונקי.



וטיפ לסיום: אם יש לכם מחלה בגוף - סימן שהנחתם לעצמכם לכעוס, להתמרמר ולהרעיל את עצמכם יותר מדי בשנים האחרונות. שמרו על בריאותכם בכך שתחשבו מעתה רק חיובי.



יואב ברנזון http://www.ybc.co.il הוא מומחה, מנטור ומאסטר בעל שם לאומי ובינלאומי בנושא ההצלחה העסקית והזוגית בחיים. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-18 השנים האחרונות .

הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים http://www.ybc.co.il/fs.htm - שיטה עולמית ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים.

הוא כתב 7 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.

הוא פרסם למעלה מ-1,500 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה.

הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות והלא מודעות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב